Singapore Airlines/ Frankfurt – Singapur/ ekonomska klasa
Trajanje leta BEOGRAD – FRANKFURT – SINGAPUR – DENPASAR
Let BEOGRAD – FRANKFURT – SINGAPUR – DENPASAR traje 22H.
AIRBUS A 380
Singapore Airlines / Frankfurt – Singapur leteli smo AIRBUS A 380.
Avion je mnogo prijatniji za ljude u odnosu na slične avione iz porodice Boeing 747 ili Boeing 777. Nema buke u avionu. Tiho je. Vazduh u avionu je mnogo prirodniji, koliko već to može da bude na tim visinama.
Tako da čovek i dalek let kao što je Frankfurt – Singapur provede mnogo čovečnije upravo iz gore navedenih razloga.
Kakvo je osoblje u Singapore Airlines ?
U Singapore Airlines nas je dočekalo ljubazno osoblje, taman toliko ljubazno da to ne smeta. Nisu napadni već se uvek nađu pri ruci putniku kada su mu potrebni.
Kakav je osećaj voziti se ekonomskom klasom u SINGAPORE AIRBUS A380 ?
Sedišta u ekonomskoj klasi u AIRBUS A380
- Sedišta u ekonomskoj klasi su odlična. Kombinacija koža – štof. Dosta prostora za noge. Fino obaranje sedište za razliku od drugih ekonomskih klasa evropskih avio prevoznika na dugolinijskim letovima.
Svako sedište opremljeno je opremom za zabavu. Ima ekran, slušalice, može da se gleda film, može da se sluša muzika, možete uključiti uređaj, ipad ili sl.
Još bolji doživljaj Singapore Airlines i Singapura doživeli smo prilikom sletanja na singapurski Changi aerodrom gde nismo imali suviše vremena. Ustvari, imali smo malo vremena između dva leta FRA – SIN – DNP ali organizovanost aerodroma se upravo tu pokazala.
CHANGI aerodrom u Singapuru
Odmah po ulasku u terminal iz aviona kojim smo sleteli iz FRA sačekalo nas je osoblje Singapore Airlines. Znali smo tačno gde da krenemo. Stigli smo brzo na drugi terminal sa kojeg smo imali konekciju za Denpasar.
Osoblje Changi aerodroma u Singapuru, odmah po sletanju, putnike usmerava u pravcima njihovih letova. Ne gubi se ni malo vremena.
Mi smo morali da promenimo terminal a to smo uradili izuzetno brzo i lagano i efikasno. Čak smo koristili i elektručni voz koji spaja ta dva terminala.